גינדי החזקות ממשיכה "לאסוף" דירות: רכשה 50 יח"ד ב"אלמוג כרמל מערב" תמורת כ-100 מיליון שקל

עם השלמת הרכישה, יסתיים שיווקו של המגדל הראשון מתוך שלושת המגדלים בפרויקט בחיפה • מדובר ברכישה השנייה של גינדי החזקות בפרויקט בהתהוות – לאחר רכישת 50 הדירות בפרויקט "נרשא על הפארק" בעכו

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט "אלמוג כרמל מערב" (טוטם)הדמיית פרויקט "אלמוג כרמל מערב" (טוטם)

עוד עשרות דירות "לאוסף": קרן הנדל"ן של גינדי החזקות רוכשת מקבץ של 50 דירות בפרויקט "אלמוג כרמל מערב" בחיפה, של קבוצת אלמוג , תמורת כ-100 מיליון שקל. כך פורסם הבוקר (ג'). העסקה משקפת מחיר ממוצע של כ-1.94 מיליון שקל ליחידת דיור.

קרן הנדל"ן של גינדי החזקות תשלם 97.144 מיליון שקל לקבוצת אלמוג, ועם השלמת הרכישה יסתיים שיווקו של המגדל הראשון מתוך שלושת המגדלים בפרויקט, הכולל 161 יח"ד ונמצא בבנייה מתקדמת

הפרויקט, כידוע, נבנה במסגרת תוכנית פינוי-בינוי בשכונת נווה דוד בחיפה. קרן הנדל"ן של גינדי החזקות תשלם 97.144 מיליון שקל לקבוצת אלמוג, ועם השלמת הרכישה יסתיים שיווקו של המגדל הראשון מתוך שלושת המגדלים בפרויקט, הכולל 161 יח"ד ונמצא בבנייה מתקדמת. 

פרויקט "אלמוג כרמל מערב" הינו פרויקט הפינוי-בינוי הראשון בשכונת נווה דוד, אחת משכונות החוף של חיפה. הפרויקט יכלול 437 יחידות דיור בשלושה מגדלים בני 28 עד 31 קומות. 

מקבוצת אלמוג נמסר כי "'אלמוג כרמל מערב' הוא מהפרויקטים הבולטים ביותר שנבנים כיום בחיפה, עיר שהחברה זיהתה כבעלת פוטנציאל נדל"ני גדול לפני כעשור ובונה בה את הפרויקט השלישי שלה. בקרוב צפוי לצאת לשיווק המגדל השני בפרויקט, אשר יכלול דירות ארבעה וחמישה חדרים, ובסך הכל 166 יחידות דיור, ויתנשא לגובה של 28 קומות".

נזכיר כי זו הרכישה השנייה של עשרות דירות מצד גינדי החזקות בימים האחרונים: בסוף השבוע דיווחנו כאן על רכישת 50 דירות נוספות בפרויקט "נרשא על הפארק" בשכונת הכרם ג' בעכו. במקרה זה לא נמסר סכום הרכישה הכולל, כך צוין כי כל דירה בפרויקט נמכרת ממחיר של שני מיליון שקל.

פרויקט "נרשא על הפארק", של חברת נ.ר.ש.א. לבניין והשקעות, הוא אחד הפרויקטים בשכונה המבוקשת, המהווה המשך לשכונת "עכו צפון". בפרויקט מוקמים ארבעה בניינים, שיכללו יחד 318 יחידות דיור חדשות. שכונת הכרם ג' משתרעת על פני כ-335 דונם ומציעה 1,100 דירות בסך הכול.

על הרכישה בעכו מסרה חברת גינדי החזקות : "החברה משקיעה בדירות בכל הארץ. זיהינו תב"ע איכותית, אזור מבוקש וקבלן שבונה ברמה גבוהה. אנחנו עושים עסקים עם אנשים, אחר כך עם חברות. שמחנו להכיר אנשים מקצועיים, ובראשם הבעלים אמין רמאל וליבנת סלוק, ואנו מתכננים ליצור שיתופי פעולה נוספים בקרוב"

מחברת גינדי נמסר על הרכישה בעכו כי "החברה משקיעה בדירות בכל הארץ. זיהינו תב"ע איכותית, אזור מבוקש וקבלן שבונה ברמה גבוהה. אנחנו עושים עסקים עם אנשים, אחר כך עם חברות. שמחנו להכיר אנשים מקצועיים, ובראשם הבעלים אמין רמאל וליבנת סלוק, ואנו מתכננים ליצור שיתופי פעולה נוספים בקרוב".

אמין רמאל, הבעלים של חברת נ.ר.ש.א: "אנו שמחים שחברת גינדי החזקות מצאה כי הפרויקט של נ.ר.ש.א בשכונת הכרם בעכו הינו פרויקט איכותי, במקום אטרקטיבי, ברמת גימור ובאיכות בנייה גבוהה. אנו מאמינים בעיר עכו ועדים לביקוש גבוה ממשקיעים וממשפרי דיור".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גינדי החזקותאלמוג כרמל מערבקבוצת אלמוגנ.ר.ש.א. לבניין והשקעותנרשא על הפארקשכונת הכרם בעכואמין רמאל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...