הרשות להתחדשות עירונית הכריזה על עוד ארבעה מתחמי פינוי-בינוי במסלול מיסוי – עם כ-2,700 יח"ד חדשות

בין המתחמים המוכרזים: מתחם קריית האמנים בראשון לציון, שבו יוקמו כמעט 1,400 יח"ד, ומתחם נתיב חן בחיפה, שבו יוקמו על פי התכנון כמעט 900 יח"ד • גבולותיו של מתחם ויצמן-ז'בוטינסקי-שינקין בגבעתיים הורחבו

שיתוף הכתבה
מנכ"ל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, עו"ד אלעזר במברגר (יוסי אלטרמן, גיל מגלד)מנכ"ל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, עו"ד אלעזר במברגר (יוסי אלטרמן, גיל מגלד)

הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית הכריזה לאחרונה על עוד ארבעה מתחמי פינוי-בינוי כמתחמים במסלול מיסוי: אחד בירושלים, אחד בראשון לציון, אחד בקריית אונו ואחד נוסף בחיפה. כמו כן, הכריזה הרשות על הרחבת גבולותיו של מתחם פינוי-בינוי בגבעתיים.

המתחם הגדול ביותר שהוכרז ב"סבב" הנוכחי הוא מתחם קריית האמנים של אחים דוניץ בראשון לציון. המתחם הזה מתוכנן להציע 1,348 דירות חדשות, בבניינים בני 31-19 קומות, זאת במקום 276 דירות שיכון שקיימות במתחם כיום.

מתחם גדול נוסף שהוכרז הוא מתחם נתיב חן בחיפה, של חברת נקסט אורבן. מדובר במתחם פינוי-בינוי בשכונת נווה שאנן, שבו קיימים כיום מבני מגורים שנים שבהם 197 יחידות דיור חדשות. התוכנית מציעה 887 יח"ד חדשות במקום אלו הקיימות, בתוספת מבני ציבור ו"ריאות ירוקות"

מתחם גדול נוסף שהוכרז הוא מתחם נתיב חן בחיפה, של חברת נקסט אורבן. מדובר במתחם פינוי-בינוי בשכונת נווה שאנן, שבו קיימים כיום מבני מגורים שנים שבהם 197 יחידות דיור חדשות. התוכנית מציעה 887 יח"ד חדשות במקום אלו הקיימות, בתוספת מבני ציבור ו"ריאות ירוקות".

מתחם הנטקה בירושלים הוא מתחם נוסף שהוכרז במסלול מיסוי, ומתפרס על פני כ-9.5 דונמים בשכונת קריית היובל, שהופכת בשנים האחרונות למוקד משמעותי של התחדשות עירונית בעיר הבירה. התוכנית למתחם הנטקה מציעה פינוי של 138 יחידות דיור קיימות ב-12 בניינים, והקמת 480 יחידות דיור במקומן, שיוקמו בארבעה מגדלים בני 25 קומות כל אחד. המבנים יכללו גם חזית מסחרית, ובמתחם יוקמו, לצד שטחי המגורים, גם שטחים ציבוריים.

המתחם הרביעי שהוכרז הוא מתחם לוי אשכול 127-125 בקריית אונו – חלק מההתחדשות הכוללת של אחד הרחובות הגדולים בעיר, ואחד המוקדים הגדולים להתחדשות עירונית בישראל בכלל. במתחם זה ייהרסו 16 יח"ד מתוך 32 יחידות דיור קיימות, ובמקומן ייבנו 50 יח"ד חדשות

המתחם הרביעי שהוכרז הוא מתחם לוי אשכול 127-125 בקריית אונו – חלק מההתחדשות הכוללת של אחד הרחובות הגדולים בעיר, ואחד המוקדים הגדולים להתחדשות עירונית בישראל בכלל. במתחם זה ייהרסו 16 יח"ד מתוך 32 יחידות דיור קיימות, ובמקומן ייבנו 50 יח"ד חדשות.

כמו בכל הכרזה של הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, גם כאן תוקף ההכרזות עבור כל מתחם הוא לשש שנים, "זולת אם בוטלה ההכרזה על המתחם קודם לכן", כך לשון ההודעה. נציין כי לצד ההכרזה על ארבעת המתחמים לפינוי-בינוי, החליטה הרשות על הרחבת גבולות שטחו של מתחם פינוי-בינוי מוכרז בגבעתיים, מתחם ויצמן-ז'בוטינסקי-שינקין.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתהרשות הממשלתית להתחדשות עירוניתעו"ד אלעזר במברגרפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...