הרשות להתחדשות עירונית הכריזה על עוד חמישה מתחמי פינוי-בינוי במסלול מיסוי – עם יותר מ-2,000 יח"ד חדשות

שניים מהמתחמים במזרח תל אביב, אחד בתוכנית ההסתדרות בגבעתיים, אחד בנתניה ואחד ביהוד-מונוסון • כתמיד, ההכרזה על כל חמשת המתחמים תקפה לפרק זמן של שש שנים

שיתוף הכתבה
עו"ד אלעזר במברגר, מנהל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית (יוסי אלטרמן וגיל מגלד)עו"ד אלעזר במברגר, מנהל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית (יוסי אלטרמן וגיל מגלד)

הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית הודיעה האחרונה כי עוד חמישה מתחמים לפינוי-בינוי נכללים תחת צו הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, במסגרת ההכרזה על מתחמים לפינוי ובינוי במסלול מיסוי. המתחמים נמצאים בתל אביב (שני מתחמים), בגבעתיים, בנתניה וביהוד-מונוסון.

שני המתחמים בתל אביב נמצאים לא רחוק אחד מהשני – במזרחה של העיר אשר הולך ומתפתח בימים אלו. מתחם אחד נמצא ברחוב הגר"א בתל אביב, בסמוך למתחם שאושר על ידי הוועדה המקומית בינואר 2020, ויכלול 371 יחידות דיור. המתחם השני נמצא על דרך השלום 89-87, לא רחוק מבית הורד, ובו ייבנו 172 יחידות דיור חדשות.

המתחם בגבעתיים הוא מתחם ט' בתוכנית ההסתדרות המפורסמת – מתחם שכבר הופקד בדצמבר 2020. מתחם זה יכלול 557 יחידות דיור חדשות, והיא חלק מהתוכנית הכוללת עבור מתחם ההסתדרות, מהמתחמים הגדולים ביותר בגבעתיים להתחדשות עירונית, שיכלול בסך הכול כ-3,000 יחידות דיור חדשות

המתחם בגבעתיים הוא מתחם ט' בתוכנית ההסתדרות המפורסמת – מתחם שכבר הופקד בדצמבר 2020. מתחם זה יכלול 557 יחידות דיור חדשות, והיא חלק מהתוכנית הכוללת עבור מתחם ההסתדרות, מהמתחמים הגדולים ביותר בגבעתיים להתחדשות עירונית, שיכלול בסך הכול כ-3,000 יחידות דיור חדשות.

המתחם בנתניה שנכלל בהכרזת הרשות הממשלתית הוא מתחם ש"י עגנון שבשכונת קריית נורדאו. הוא כולל שמונה בנייני רכבת עם 208 דירות, שעל פי התכנון יפונו וייהרסו – ובמקומם יוקמו 14 בניינים בני 25-9 קומות, עם 872 דירות חדשות.

המתחם ביהוד-מונוסון שנכלל בהכרזה הוא מתחם העצמאות-סעדיה חתוכה בעיר, שכולל שלושה שלבים, ומציע בסך הכול 502 יחידות דיור חדשות. שלב אחד בתוכנית, הכולל 182 דירות, כבר יצא לדרך ויוקם על ידי חברת אזורים.

יש לציין כי כל המתחמים הללו, כנהוג בהכרזות מסוג זה, ייכללו בהכרזה למשך שש שנים – אלא אם כן תחליט הרשות הממשלתית על הארכת תוקף ההכרזות. למעשה, זוהי ההכרזה הראשונה שיוצאת לפועל, כנראה, תחת שר הבינוי והשיכון החדש, זאב אלקין

יש לציין כי כל המתחמים הללו, כנהוג בהכרזות מסוג זה, ייכללו בהכרזה למשך שש שנים – אלא אם כן תחליט הרשות הממשלתית על הארכת תוקף ההכרזות. למעשה, זוהי ההכרזה הראשונה שיוצאת לפועל, כנראה, תחת שר הבינוי והשיכון החדש, זאב אלקין.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתהרשות הממשלתית להתחדשות עירוניתעו"ד אלעזר במברגרזאב אלקיןפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...