אלעד ישראל מגורים החדשה תקים פרויקט חדש בחיפה עם איש העסקים גד זאבי; תשלם 50 מיליון שקל

רכשה 50% מקרקע בשטח 13,000 מ"ר ברחוב יפה נוף שבראש הכרמל, שעליה מתוכננת בין היתר הקמתן של 216 יחידות דיור • השלב הראשון של הפרויקט, ובו 79 יח"ד, צפוי לקבל היתר בנייה בתוך שנה

שיתוף הכתבה
רונן יפו, מנכ"ל אלעד ישראל מגורים החדשה (סיוון פרג')רונן יפו, מנכ"ל אלעד ישראל מגורים החדשה (סיוון פרג')

חברת אלעד ישראל מגורים החדשה דיווחה הבוקר (ה') על רכישת 50% מהזכויות בקרקע בשטח של כ-13,000 מ"ר ברחוב יפה נוף אשר על ראש הכרמל בחיפה, מידי חברה בבעלות איש העסקים גד זאבי. לפי התוכנית המאושרת החלה על המקרקעין, יוקמו במסגרת הפרויקט החדש 216 יחידות דיור ושטחי מסחר.

על פי הודעתה לרשות לניירות ערך, אלעד ישראל מגורים החדשה רכשה את הקרקע מחברת ד.ע. דירות עלית, ותשתף איתה פעולה בהקמת הפרויקט המדובר. שלב א' של הפרויקט צפוי לקבל היתר בנייה במהלך 12 החודשים הקרובים, ויכלול הקמה של 79 יחידות דיור בשני בניינים, וכן מרתפים, בהשקעה כוללת של כ-120 מיליון שקל. שלב ב' של הפרויקט עתיד לכלול הקמה של 137 יחידות דיור נוספות, בשני בניינים.

עם סיום הפרויקט יבצעו הצדדים התחשבנות לצורך קביעת התמורה הסופית על פי הסכם המכר, ולצורך חלוקת רווחי הפרויקט ביניהם, בהתאם לנוסחה זו: הכנסות הפרויקט בהפחתת הוצאות הפרויקט ובהפחתת הרווח היזמי המוסכם"

במסגרת ההסכם תשלם אלעד ישראל מגורים החדשה לחברת דירות עלית תמורה בסך 50 מיליון שקל, ותפעל בהתאם למנגנון התאמת מחיר שנכלל בהסכם שיתוף, שעל פיו תיקבע תוספת או ייקבע החזר תמורה: "עם סיום הפרויקט יבצעו הצדדים התחשבנות לצורך קביעת התמורה הסופית על פי הסכם המכר, ולצורך חלוקת רווחי הפרויקט ביניהם, בהתאם לנוסחה זו: הכנסות הפרויקט בהפחתת הוצאות הפרויקט ובהפחתת הרווח היזמי המוסכם".

החברה עדכנה כי על המקרקעין קיימים כמה בניינים המיועדים להריסה או לשימור, על פי תוכנית חפ/2070. בין היתר נמצאים במתחם מבנה כנסייה ומנזר, וכן גן צמוד וחומה היסטורית, אשר הם אלו המיועדים לשימור. מטרת התוכנית, כך על פי אתר "מידע תכנוני" של מנהל התכנון , היא "שינוי ייעוד אתר מייעוד בניין ציבורי בבעלות פרטית ואזור מגורים א' - לאזור מגורים מיוחד הכולל 216 יח"ד, שטח למסחר ושטח לשירותים לרווחת הדיירים, אתר למוסד, שביל הולכי רגל ושטח ציבורי פתוח".

בזכות המקום המצוין שבו נמצא הפרויקט, ובעזרת הידע והניסיון שצברנו במשך השנים, אני מאמין כי נצליח להביא לעיר חיפה פרויקט מגורים בסטנדרט שטרם נראה כמותו"

רונן יפו, מנכ"ל אלעד ישראל מגורים החדשה: "אנחנו ממשיכים בפיתוח החברה, וכעת מרחיבים את פעילותה לעיר חיפה, בירת הצפון ומהערים היפות בישראל. בזכות המקום המצוין שבו נמצא הפרויקט, ובעזרת הידע והניסיון שצברנו במשך השנים, אני מאמין כי נצליח להביא לעיר חיפה פרויקט מגורים בסטנדרט שטרם נראה כמותו".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךרונן יפואלעד ישראל מגורים החדשהגד זאביחפ/2070
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...