2,800 דירות: התקדמות בפרויקט תמ"א 38 של לוינסקי-עופר וקרסו

לוינסקי עופר דיווחה לבורסה כי הושגה ההסכמה הדרושה עם יותר מ-80% מהדיירים במתחם הערבה בחולון • 28 בניינים עם 658 דירות ייהרסו וייבנו מחדש

שיתוף הכתבה
התקדמות בפרויקט תמ"א 38 של לוינסקי-עופר וקרסוהתקדמות בפרויקט תמ"א 38 של לוינסקי-עופר וקרסו

פרויקט ההתחדשות העירונית הענק במתחם "הערבה" בחולון מתחיל להבשיל: חברת לוינסקי עופר, השותפה בפרויקט לצד חברת קרסו נדל"ן, הודיעה השבוע כי הושגה ההסכמה הדרושה עם יותר מ-80% מהדיירים במתחם, דבר שיאפשר את יציאתו של הפרויקט לדרך. החברה עדכנה עוד כי פרוגרמות הוצגו ונידונו מול הרשות המקומית, ובמקביל מתאשררת בימים אלו תוכנית ההתחדשות העירונית של כלל העיר חולון.

מתחם "הערבה" בחולון הוא מתחם הכולל 28 בניינים המיועדים להריסה ובנייה, במסגרת תמ"א 38/2 . במקור, הכיל המתחם 15 בניינים, ולאחר מכן 'צורפו' אליו עוד 13 בניינים – כך שמספר בעלי הדירות במתחם הוא 658. על פי התוכניות, במקום המבנים שייהרסו במתחם ייבנו בניינים שיכילו כ-2,800 יחידות דיור, תוכנית שעדיין ממתינה, כאמור, לאישור עיריית חולון.

למען ביצוע הפרויקט התקשרה חברת לוינסקי עופר עם חברת קרסו נדל"ן, הפועלת זה תקופה בתחום ההתחדשות העירונית. על פי ההסכם בין החברות, יוקמו ארבע חברות ייעודיות המיועדות לבצע ארבעה פרויקטים בחלקות שונות בשטח המתחם, וכך להקים יחד את הפרויקט כולו. נכון להיום, הוקמה חברת פרויקט אחת מתוך ארבע החברות.

על פי עיקרי ההסכם בין לוינסקי עופר לקרסו נדל"ן כל חברות הפרויקט יוחזקו וינוהלו על ידי השתיים בחלקים שווים, וההחלטות בחברות הפרויקט יתקבלו פה אחד; מימון הפרויקטים יבוצע באמצעות ליווי בנקאי, וכל צד יעמיד מחצית מהמימון שיידרש לחברת הפרויקט כ"הון עצמי"; תקציב כל חברת פרויקט ייקבע בהסכמה בין הצדדים; העמדת המימון הנדרש לכל חברה תיעשה בדרך של הלוואות בעלים; חברות הפרויקט יפורקו לאחר שישלימו את כלל המחויבויות שלהן, לרבות מלוא המחויבויות מול הדיירים וצדדים שלישיים אחרים.

מתחם הערבה נמצא ברחוב הערבה בחולון, בצמוד לנתיבי איילון, למחלף יוספטל ולתחנת הרכבת 'בת ים יוספטל'. כיום נמצאים במקום בנייני רכבות רבים, ישנים למדי, ויישום התוכנית צפויה להביא להגדלת האוכלוסייה במתחם באלפי תושבים.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרסו נדל"ןלוינסקי-עופרהתחדשות עירונית מתחם "ערבה" חולוןנתיבי איילון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...