לוגו מדד

מיכאל אסף ודן קצ’נובסקי

מרכז הנדל"ן

בתקופה האחרונה ישנה הרגשה ששוק העסקאות 'מת', שענף הנדל"ן נכנס לקיפאון או לתרדמת שמשפיעות על התחום כולו. התחושה הזו אינה נכונה: אין ספק שענף הנדל"ן השתנה לגמרי מאמצע העשור האחרון, והוא לא דומה כלל למה שהתרגלנו אליו מתחילת שנות האלפיים, אבל הוא עדיין רוחש ורוגש כשהיה. מאות עסקאות נרקמות כאן כמעט בכל רגע נתון. 

אז השוק לא מת, רחוק מכך: הוא פשוט מחכה שגם אתם תגלו אותו. עד היום השוק הזה התנהל מפה לאוזן בלבד, ולרוב רק החברות המוכרות זכו לשים ידן על העסקאות הגדולות, בזכות שמן ובזכות קשת הקשרים הענפה שממנה הן נהנות. יזמים קטנים נדחקו הצידה, פשוט משום שלא היו בידיהם היכולות הנדרשות לכך. החדשות הטובות הן שתהליך השינוי כבר מתהווה בשטח. 

זירת העסקאות של מרכז הנדל"ן מציפה אל פני השטח את אותן עסקאות שבעבר היו שמורות לחוג מצומצם מאוד של חברות ויזמים. זוהי הזדמנות נהדרת לכל אלפי הגורמים בענף – יזמים קטנים וגדולים, עורכי דין ופירמות גדולות, מתווכים ועוד – לשים את ידם על שלל עסקאות בתחומי המגורים, המסחר, המלונאות, הלוגיסטיקה ועוד. 

זירת העסקאות מציעה לקונים ולמוכרים פלטפורמה למאות עסקאות אטרקטיביות, בעשרות ובמאות מיליוני שקלים לעסקה בודדת – והכול בדיסקרטיות מלאה. בניינים, קרקעות פנויות, נכסים עם תב"עות מאושרות או לקראת אישור, יזמים המחפשים שותף, מיזמי בנייה רוויה ועוד: זו זירה המרכזת במקום אחד את כל העסקאות, ומאפשרת לכם להיחשף לכולן מבלי להיות תלויים בקשרים שיש לכם עם גורם כזה או אחר. 

מדובר במהלך אשר משקף את המהפכה הדיגיטלית שעובר ענף הנדל"ן בשנים האחרונות. בזכות זירת העסקאות של מרכז הנדל"ן כל גורם בענף יוכל להיחשף למאות עסקאות בלחיצת כפתור, ולקדם אותן לשלב הבא בלחיצת כפתור נוספת או ביצירת קשר מהיר – בין אם מדובר ברוכש המתעניין בקנייה ובין אם במוכר המעוניין למסור את הנכס. הזירה הזו מספקת לכם גישה קלה ומהירה למאגר עצום שישדרג משמעותית את מידת ההתמצאות והשליטה שלכם בנעשה בענף. 

זירת העסקאות החדשה ממחישה יותר מכול את המקום שבו נמצא מרכז הנדל"ן – גוף נייטרלי המשמש כצומת מרכזי בענף ומציע לשחקנים בו דאטה רבת משמעות ובלתי נדלית. 70 אלף גולשים באתר מרכז הנדל"ן ובאפליקציה, שחקנים פעילים בענף הנדל"ן, מחפשים את המידע החשוב והרלוונטי, כמו גם את העסקה הבאה. זירת העסקאות היא בדיוק המקום שהם, ואתם, מחפשים. 

העולם סביבנו משתנה ללא הפסקה. הוא הופך מתקדם יותר, מהיר יותר ושקוף יתר, והמגמה הזאת משפיעה לא רק על האדם הפרטי, אלא גם על איש העסקים ועל אנשי הנדל"ן: אם עד היום נאלצתם להסתמך על רשת הקשרים האישית שלכם בלבד, הגיע הזמן לעבור לעידן חדש – עידן שבו הדיגיטל, הדאטה והמדיה הן שמכתיבות את הטון, והן שמביאות עד אליכם כל עסקה רלוונטית בכל תחום בענף הנדל"ן. 

כאמור, השוק לא מת – אתם פשוט לא חשופים אליו מספיק. 

אך המצב הזה לא יישאר כך עוד הרבה זמן. הוא כבר משתנה עבורכם, ברגעים אלו ממש.

בעלים ומנכ"לים משותפים

כל הזכויות שמורות למרכז הנדל"ן ואתר מדלן 2022בניית אתרים בניית אתרים